Upplagerekord!

by

Fö har vi ikväll slagit upplagerekord vilket helt och hållet beror på de nya mediemogulerna Linda och Claes. All trafik hit kommer från dem. Vi bockar och bugar och bjuder i morgon onsdag på upplagefalafel nere i Hötorgshallen kl 12.10 till 12.40. Alla läsare är välkomna.

4 svar to “Upplagerekord!”

  1. Linda Skugge Says:

    Shit jag vill ha falafel! Jag kanske hinner efter mötet med Timbro kl 11.30. Om jag springer.

  2. Monique Wadsted Says:

    Klart jag kommer.
    M

  3. Björn Wiman Says:

    Jag kommer! Får man ta en dubbel?

  4. pmnilsson Says:

    Välkomna!

Kommentera

