På PM:s och Lindas altare

by

På självaste Kvinnodagen slaktas jag alltså på PM:s och Lindas feministiska altare. Ligger där med ett glacerat äpple i käften. Till och med stekt av vänner säger något mig att jag inte bör fortsätta den här diskussionen. Den förnuftsvidriga Maja Lundgen-debatten har skrämt mig till tystnad.Men det är en lika uppdelad som otäck värld våra barn växer upp i. I de fina salongerna har de totalitära Maja-feministerna segrat och i resten av världen regerar Sofie Fahrman.Bra fråga förresten: Vem gör störts skada – Maja L eller Sofie Fahrman?Ikväll ska PM och jag gå och se sena föreställningen av Rambo. Också ett sätt att fira Kvinnodagen.

Ett svar to “På PM:s och Lindas altare”

  1. proteus Says:

    Kanske inte skriva fylleinlägg?

Kommentera

