Lyckligt slut på Kvinnodagen

by

Så fick då till slut Kvinnodagen ett lyckligt slut för min räkning.
Tack vare Bolibompa och en grymt skön sambo blev den riktigt upphetsande.
Måste erkänna att det varit lite jobbigt med alla som varit arga för att jag erkände att jag åtta år gammal led av mensskräck.
Sent i går kväll slöt PM Jason Bourne Nilsson (jämför bilder på PM och Matt Damon och ni kommer att se att det ofta inte går att se vem som är vem) och jag fred efter den blodiga mensdebatten, när vi gick och såg Rambo i Burma.

Den var också blodig och jag lovade mig själv att inte titta en minut på folkmords-OS i sommar.
Mia Farrow, Spielberg, Sylvester Stallone och jag bojkottar skiten. Ni andra får ha det så kul. Hoppas det fortfarande känns bra efteråt, när Klüftan och Holm fått sina medaljer och ytterligare några tusen människor drivits på flykt i Sudan eller ruttnat bort i Naypyidaws tortyrfängelser.

Usch vad grinig jag låter, jag som haft en så fin helg och allt.
Men i morgon är det tillbaks till kontoret. PM har inpräntat i mig att stora uppgifter väntar och att vi måste öka takten.

Kommentera

