Ja jösses

by

Försöker förkovra mig. Kan tyvärr inte avslöja i vad, tids nog ska det förhoppningsvis märkas. Men så mycket kan jag avslöja, att mina små djupdykningar får mig att känna två saker, ganska starkt: förväntan och stress. Jösses vilken potential vi har! Måste lära mig mer.

Basatt ni vet…

 

 

4 svar to “Ja jösses”

  1. Emil Says:

    Det kommer bli superbra!

  2. gudmundson Says:

    Hallå!

    Ni diskuterade ju kupstorlek och klass här nyligen, vill jag minnas. Nu har Carro Klüft uttalat sig i frågan i dagens Expressen. Någon har ritat en karikatyr av henne, och jag tycker väl mest att det ser ut som Pippi Långstrump eller nåt, men så är ju jag tydligen sällsynt patriarkal, men Carro tycker:

    – Det där är inte jag, det är ett fnask med stora bröst.

    Jag har väl aldrig funderat över Klüfts klasstillhörighet, men nog kan det hela passa in i de funderingar ni förde här på bloggen helt nyss.

    Förresten, Karin. Du får gärna mejla mig om du får en sekund över. Jag har inte din adress, och jag har ett par gäss oplockade.

  3. Johan A Says:

    Wellwell, en riktig Bangbrutta med Pm och Leo, det känn lite som, eh, L arionov, Makarov och Krutov. Ett bra team med fina stilister, grattis.

  4. Arvid Says:

    Love yourself much?

Kommentera

