PM & Leo goes Hultsfred

by

PM och Leo har kommit på att Newsmill borde get down to business i Almedalen. En liten testrunda, som jag förstått upplägget. PM och Leo har, som de utryckte saken, ”massor av idéer”.

Tror jag säkert. För sedan kröp det fram. Att det ju finns vissa hakar. Till exempel det här med hotell. När man är så här sent ute lär det ju vara kört på den fronten. Men som sagt, de är män med idéer: PM och Leo tänkte att man kunde tälta!

Så om ni ser två halvunga män som riggar en tribal-flagga utanför ett tält med Newsmill-loggan ska ni passa på och gå fram och hälsa.

Själv kommer jag INTE att vara där. När jag var ung besökte jag småländska musikfestivaler, så jag har inget att bevisa.

Men jag tänkte representera Newsmill på reebot-konferensen i Köpenhamn om ett par veckor, tillsammans med andra hela och rena människor.  

Etiketter: , ,

2 svar to “PM & Leo goes Hultsfred”

  1. pmnilsson Says:

    Alltså, tält ska vi inte ha. På sin höjd en pressening.

  2. Almedalsbloggen » Blog Archive » Att göra en Hultsfred på Almedalen Says:

    […] är ju ett aber för den som inte är ute i god tid. Det har två till just upptäckt. Källor uppger att de forna Expressenprofilerna tar till sista utvägen, och slår upp ett tält. Vi från […]

Kommentera

