Surkärring jag var då…

by

Kolla,  jag var helt fel ute. Annina hade rätt som vanligt, och jag ska sluta gnälla. Är väl lite sur för att jag måste sitta och skriva om populärkultur när mina kollegor istället utövar den på Riche.

Etiketter: , ,

2 svar to “Surkärring jag var då…”

  1. Orwell Says:

    Ja, SatC är ju mycket viktigare än FRA.

  2. Daniella Says:

    I alla fall mycket mer underhållande. Har nyss sett den. Man måste nog vara en kärring 40 + för att uppskatta humorn, kläderna och Samantas toyboysar. Filmen är inte trist – och om man nu retar sig på produktplaceringen så kan vi börja med James Bond filmer. Aston Martins, Dry Martinis, ciggen, klockorna…i flera decennier. Börja där. Eller med alla gamla Volvobilar som de intellektuella bara ”råkar” köra i amerikanska filmer.

    Nej, låt kvinnor runt 50 ha sina liv – Heja Madonna, Heja Carrie!

Kommentera

