Sommarjobb

by

Nu har jag chattat med DN:s läsare efter en text i DN Söndag.

4 svar to “Sommarjobb”

  1. Feddan Says:

    Bör inte du som självutnämnd ”liberal” argumentera för lägre skatter och mer frihet?

    Istället för att hylla Volkhemmet!

  2. pmnilsson Says:

    Liberal hit och liberal dit. Själv håller jag på föräldraförsäkringen.

  3. Feddan Says:

    ”Liberal hit och liberal dit. Själv håller jag på föräldraförsäkringen.”

    Nu blir jag nästan upprörd! Varför ska jag behöva subventionera andras ungar?

  4. pmnilsson Says:

    Det behöver du inte. Det fina med soc-försäkringarna är att man är just försäkrad. Ett genialt system som numera omfattar nästan alla aspekter av mänskligt liv.

Kommentera

