Åsa Jinder svararar Zandén och Gyllenhammar: Det här är överklass!

by

DEBATTEN FORTSÄTTER PÅ NEWSMILL

 

”Jag kan känna igen mig i det här…känslomässiga uttrycket. Att vara någonstans i livet, mitt i en process(?) och göra…politik (?) av det.

Det är aldrig bra att försöka skapa opinion av enbart känslor.

Jag känner känner känner att det är precis så här. Jag vet inte, jag gissar inte, jag känner.

Texten är inte lite skruvad och hela tiden kommer jag tillbaka till klass.

Klass klass klass.”  Läs resten av Åsa Jinders blogginlägg här!

3 svar to “Åsa Jinder svararar Zandén och Gyllenhammar: Det här är överklass!”

  1. henry Says:

    Åsa,

    tack!

    vänligen
    h

  2. Fotnot « lovvis värld Says:

    […] å andra sidan. Om man som, Åsa Jinder noterar, blir så emotionell att hela textbygget kollapsar i en enda stor rörig röra får man […]

  3. Sara Says:

    Tack Åsa! Undrade samma sak, vem som hindrar dem att prata, känna och leva livet i sitt äktenskap. Reflektionen om klass skriver jag under på .

Kommentera

